Pereiti prie puslapio antraštės Pereiti prie pagrindinio turinio Pereiti prie puslapio poraštės

Baigiasi pasirašyta plano sutartis. Ką daryti toliau?

=Baigiasi pasirašyta plano sutartis. Ką daryti toliau? logo

2021-01-22

Jūsų pasirašyta sutartis baigiasi ir nežinote ką daryti toliau? Kai baigiasi sutartis jūsų užsakytos paslaugos veiks kaip ir anksčiau veikusios ir jūs nepajusite jokių naudojimo sutrikimų. Vienintelis dalykas kas gali pasikeisti – tai jūsų sąskaita už tokias pat kaip ir ankščiau teiktas paslaugas. Užsisakydami planą su sutartimi nuo 12 iki 24 mėnesių jūs dažniausiai gaunate nuolaidą planui. Pasibaigus sutarties laikui suteikta nuolaida taip pat baigiasi ir jūs mokate standartinę kainą.

Jeigu jūsų sutartis baigiasi ar baigsis netrukus - pirmiausia susisiekite su savo dabartiniu paslaugų teikėju ir pasidomėkite ar jie gali pasiūlyti palankesnes sutarties sąlygas. Pasidomėkite ar jums gali būti sumažinti plano kainą ar pasiūlytas geresnis pasiūlymas pzv. suteiktas papildomas nemokamų duomenų paketas ar padidintas interneto greitis.

 Baigiantis sutarties laikotarpiu ir bendraudami su dabartiniu paslaugų teikėju nebijokite paminėti kad jūs galvojate apie paslaugų teikėjo pakeitimą – tai kartais padeda gauti palankesnius pasiūlymus.

Jeigu jums netinka paslaugų teikėjo pasiūlymai – kreipkitės į kitus mobilaus ryšio operatorius – „Bitė“, „Eurocom“, „Tele2“, „Teledema“ ar „Telia“ ir pasidomėkite apie teikiamas paslaugas ir kainas. Naujos sutarties pasirašymas ir turimo numerio pernešimas yra nemokama paslauga. Jeigu ieškote plano be nuolatinės sutarties – pasidomėkite „Ežys“, „Labas“, „Pildyk“ ir „Telia Ekstra“ teikiamomis paslaugomis ir kainomis.

Panašūs patarimai

Kiti naudingi patarimai

Jūsų pasirašyta sutartis baigiasi ir nežinote ką daryti toliau? Kai baigiasi sutartis jūsų užsakytos paslaugos veiks kaip ir anksčiau veikusios ir jūs nepajusite jokių naudojimo sutrikimų. Vienintelis dalykas kas gali pasikeisti – tai jūsų sąskaita už tokias pat kaip ir ankščiau teiktas paslaugas. Užsisakydami planą su sutartimi nuo 12 iki 24 mėnesių jūs dažniausiai gaunate nuolaidą planui. Pasibaigus sutarties laikui suteikta nuolaida taip pat baigiasi ir jūs mokate standartinę kainą.

Jeigu jūsų sutartis baigiasi ar baigsis netrukus - pirmiausia susisiekite su savo dabartiniu paslaugų teikėju ir pasidomėkite ar jie gali pasiūlyti palankesnes sutarties sąlygas. Pasidomėkite ar jums gali būti sumažinti plano kainą ar pasiūlytas geresnis pasiūlymas pzv. suteiktas papildomas nemokamų duomenų paketas ar padidintas interneto greitis.

 Baigiantis sutarties laikotarpiu ir bendraudami su dabartiniu paslaugų teikėju nebijokite paminėti kad jūs galvojate apie paslaugų teikėjo pakeitimą – tai kartais padeda gauti palankesnius pasiūlymus.

Jeigu jums netinka paslaugų teikėjo pasiūlymai – kreipkitės į kitus mobilaus ryšio operatorius – „Bitė“, „Eurocom“, „Tele2“, „Teledema“ ar „Telia“ ir pasidomėkite apie teikiamas paslaugas ir kainas. Naujos sutarties pasirašymas ir turimo numerio pernešimas yra nemokama paslauga. Jeigu ieškote plano be nuolatinės sutarties – pasidomėkite „Ežys“, „Labas“, „Pildyk“ ir „Telia Ekstra“ teikiamomis paslaugomis ir kainomis.