Skip to the page header Skip to main content Skip to the page footer
Service provider Bitė logo

BITĖ Lietuva is a telecommunications company providing quality communication, mobile Internet and customer service services in Lithuania to private and business customers.Customers can choose from variaty of services - call plans, mobile internet and to purchase latest mobile phones and other equipment. BITĖ users can use a reliable 4G connection in approximately 99% of the territory of Lithuania.

Frequently asked questions

Find answers to your questions about the service provider in our most frequently asked questions section. We try to keep our answers brief and helpful. We also share links to other the pages and resources where you can find even more information about question.

Norėdami gauti papildomą informaciją bei konsultaciją rūpimais klausimais skambinkite į Bitės klientų informavimo skyrių telefonu 1501. Skambinant iš kitų operatorių ar užsienio: +370 699 23 230.

More information

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galite rasti oficialiame Bitė pagalba puslapyje.

More information

MMS – tai pranešimas, kuriuo galima siųsti tekstą, spalvotus paveiksliukus, nuotraukas ir netgi melodijas. MMS žinutė kainuoja 0,2665 €/MMS. Norėdami siųsti ir gauti vaizdo žinutes, turite telefone turėti reikiamus MMS parametrus. Jei nepavyksta išsiųsti MMS žinutės ir jei gavus MMS žinutę Jūsų telefonas jos neatidaro Jūsų telefonui reikalingi nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę nemokamą SMS žinutę numeriu "1500" su raktažodžiu "START". Prireikus pagalbos skambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.

MMS nustatymų parametrai

  • Pavadinimas -    BITE MMS
  • APN    - mms
  • MMSC - http://mmsc/
  • MMS tarpinis serveris -    192.168.150.2
  • MMS prievadas    - 8080
  • Vartotojo vardas -mms@mms
  • Slaptažodis    - mms

MMS nustatymų parametrai iPhone telefonams

  • Pavadinimas    - BITE MMS
  • Username:    - mms@mms
  • Password:    - mms
  • MMSC - http://mmsc/
  • MMS proxy - 192.168.150.002:9201
  • MMS Max Message Size - 300000
  • MMS UA Prof URL -(palikite tuščią)

More information

Mobilus internetas telefone ar planšetėje gali neveikti dėl įvairiausių priežasčių – problemos su telefono aparatu, nėra ryšio, išjungtas mobilusis ryšys, neapmokėta sąskaita ar pasibaigęs duomenų limitas. Jeigu neveikia pirmiausia patikrinkite:

Ar įjungti mobilieji duomenys

Norint naudotis mobiliais duomenimis pirmiausia reikia įsitinkinti ar aktyvuota mobilaus interneto funkcija. Savo telefono nustatymuose, skambučių valdymo menu, patikrinti ar įjungtas mobilus internetas – jeigu ne tai įjunkite. Telefonas per kelias minutes ar greičiau prisijungs prie ryšio tinklo ir paslaugos veiks be problemų.

Telefono greitasis valdymo menu

Ar SIM kortelė registruojasi prie tinklo

Patikrinkite ar jūsų telefonas yra prisijungęs prie tinklo. Tai galite pamatyti savo telefono ekrane pažiūrėję į tinklo signalo stiprumo ikoną. Jeigu matote nors vieną ryšio padalą – jūsų telefonas yra prisijungęs prie tinklo, kitu atveju perkraukite telefono aparatą.

Ar įjungtas skrydžio rėžimas

Įjungtas telefono skrydžio rėžimas atjungia telefono nuo tinklo, išjungia mobilaus ir bevielio interneto ryšį, bei atjungia kitas mobilaus ryšio paslaugas. Savo telefono nustatymuose, skambučių valdymo menu, patikrinti ar įjungtas skrydžio rėžimas – jeigu taip tai išjunkite. Telefonas per kelias minutes ar greičiau prisijungs prie ryšio tinklo ir paslaugos veiks be problemų.

Susisiekite su savo paslaugų teikėju jeigu nepavykta įjungti mobilaus ryšio .

More information

Jūs galite bandyti tris kartus įvesti SIM PIN kodą. Jeigu įvesite klaidingą kodą – jums reikės įvesti PUK kodą. PUK kodas – tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Kodą galite rasti:

  • ant SIM kortelės pagrindo (jeigu turite)
  • prisijungę prie savitarnos svetainės Mano BITĖ savitarnoje pasirinkite „Planas“- > „Blokavimai“.

More information

Numerio perkėlimo paslauga - tai galimybė abonentui dabartinį operatorių pakeisti į mobiliojo ryšio operatorių „Bitė", nekeičiant savo abonentinio telefono numerio. Pasinaudoti mobiliojo ryšio perkėlimo paslauga, nekeičiant savo telefono numerio, gali visi Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio operatorių abonentai ir išankstinių mokėjimo už paslaugas planų vartotojai (užregistravę telefono numerius esamo operatoriaus duomenų bazėje).

Telefono numerį perkelti galite užpildę numerio perkėlimo prašymą BITĖS salonuose. Numerio savininkas turi pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo teises).

Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama ir perkeliamas iš vieno tinklo į kitą įvyksta per 1 darbo dieną (išskyrus 1, 2 ir paskutinę mėnesio dienas, savaitgalius ir šventines dienas).

More information

Service providers

We compare phone and internet deals from the leading and the largest service provides to the smallest and regional ones. These are the services providers that provide your mobile and fixed line services or use one of the fastest mobile and fiber-optic Internet sites at home, in the office, or on the go. Lithuanian mobile and fixed line operators offer various services for both private and business customers. Topup.lt will help you to choose the best offer from the largest list of service providers and their services quickly, conveniently and without worries. View all service providers.

We compare phone and internet deals from the leading and the largest service provides to the smallest and regional ones. These are the services providers that provide your mobile and fixed line services or use one of the fastest mobile and fiber-optic Internet sites at home, in the office, or on the go. Lithuanian mobile and fixed line operators offer various services for both private and business customers. 

Using „Topup.lt“ partal you will find information about the „Bitė“, „Eurocom“, „Mezon“, „Tele2“, „Teledema“ ar „Telia“ and pre-paid services -„Ežys“, „Labas“, „Pildyk“ ir „Telia Ekstra“ cell phone and internet offer.