Skip to the page header Skip to main content Skip to the page footer
Service provider Pildyk logo

Pildyk - išankstinio mokėjimo elektroninių ryšių paslaugų, kurios apima judriojo telefono ryšio balso, duomenų perdavimo ir kitas paslaugas. Pildyk savo paslaugų tiekimui naudojai įmonės “Tele2” tinklą. Vartotojai gali naudoti patikimą 4G ryšį maždaug 99% Lietuvos teritorijos.

Frequently asked questions

Find answers to your questions about the service provider in our most frequently asked questions section. We try to keep our answers brief and helpful. We also share links to other the pages and resources where you can find even more information about question.

Norėdami gauti papildomą informaciją bei konsultaciją rūpimais klausimais skambinkite į Pildyk klientų informavimo skyrių telefonu 1577 (0,10 €/skamb.). Kitų operatorių klientams: +370 684 00077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

More information

Jeigu tavo telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. Pildyk tau juos atsiųs nemokamai: siųsk INTERNETAS numeriu 1504. Gautą specialią SMS išsaugok savo telefone.

Išsaugojus SMS žinute gautus parametrus ar suvedus juos rankiniu būdu, telefoną svarbu išjungti, įjungti ir tuomet jungtis prie interneto.

MMS nustatymai:

  • APN (kreipties taškas): TELE2 MMS
  • Portas: 9201 arba 8080
  • IP adresas: 193.12.40.29
  • Serveris: http://mmsc.tele2.lt

More information

Jeigu tavo telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. Pildyk tau juos atsiųs nemokamai: siųsk INTERNETAS numeriu 1504. Gautą specialią SMS išsaugok savo telefone.

Išsaugojus SMS žinute gautus parametrus ar suvedus juos rankiniu būdu, telefoną svarbu išjungti, įjungti ir tuomet jungtis prie interneto.

Kad internetas veiktų, telefone turi būti įjungtas mobiliųjų duomenų perdavimas ir užsakytas interneto duomenų paketas

Taip pat gali nustatyti telefoną pats: surask telefone interneto nustatymus ir įvesk šią informaciją:

  • APN (kreipties taškas): TELE2 internetas
  • Tarpinis serveris (Proxy): (palikti tuščią)
  • Vartotojo vardas: (palikti tuščią)
  • Slaptažodis: (palikti tuščią) 
  • IP adresas: Jei turi PILDYK arba abonentinę kortelę – internet.tele2.lt (Jei naudoji interneto kortelę – mobileinternet.tele2.lt)

Atkreipk dėmesį, kad meniu funkcijų pavadinimai priklauso nuo telefono modelio, todėl gali skirtis nuo aukščiau nurodytų.

Jeigu nepavyksta užsisakyti - kreipkitės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

More information

Jeigu tavo telefone neveikia internetas pirmiausia reikia patikrinti:

  • ar yra užsakytas duomenų paketas
  • ar yra pakankamas duomenų likutis
  • ar įjungtas mobilus ryšys
  • mobiliųjų telefonų programinė įranga kartais užstringa. Išjunk ir vėl įjunk telefoną.
  • gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. Pildyk tau juos atsiųs nemokamai: siųsk INTERNETAS numeriu 1504. Gautą specialią SMS išsaugok savo telefone. Išsaugojus SMS žinute gautus parametrus ar suvedus juos rankiniu būdu, telefoną svarbu išjungti, įjungti ir tuomet jungtis prie interneto.

Jeigu nepavyksta užsisakyti - kreipkitės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

More information

Po papildymo sąskaitoje pinigai aktyvinasi per 10–15 min.

Jei pildai papildymo kortele ar kodu. Telefono ekrane surink *110*, saugos kodą, # ir spausk skambučio mygtuką. Informaciją apie papildymą matysi telefono ekrane.

Jei pildai internetu. Jei pildai sąskaitą per PILDYK svetainės puslapį ir sąskaitoje pinigų dar nėra, pirmiausia patikrink, ar pinigai buvo išskaityti iš sąskaitos. Jei pinigai išskaityti, bet sąskaita nepasipildo per 20 minučių, kreipkis į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

Sąskaitos likutis

Sąskaitos likutį galima patikrinti telefono ekrane surinkus  *245# ir paspaudus skambinimo mygtuką (kaina – 0,04 €).

More information

Plano aktyvinimas gali užtrukti iki 10 minučių, tad luktelk ir vėliau patikrink plano užsakymo statusą SMS žinute (išsiuntęs SMS su raktiniu žodžiu STATUS numeriu 1556 (SMS kaina 0,10  €)) arba savitarnos svetainėje pildyk.lt.

Svarbu ­– bet kurį planą gali užsisakyti tik vieną kartą per valandą. Užsisakęs planą (pvz., 199MIN), tuo pačiu metu negali turėti užsisakęs kito plano (pvz., 199MIN+4GB). Tačiau tai negalioja interneto planams, kuriuos bet kada gali užsisakyti papildomai.

Jeigu nepavyksta užsisakyti - kreipkitės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

More information

Service providers

We compare phone and internet deals from the leading and the largest service provides to the smallest and regional ones. These are the services providers that provide your mobile and fixed line services or use one of the fastest mobile and fiber-optic Internet sites at home, in the office, or on the go. Lithuanian mobile and fixed line operators offer various services for both private and business customers. Topup.lt will help you to choose the best offer from the largest list of service providers and their services quickly, conveniently and without worries. View all service providers.

We compare phone and internet deals from the leading and the largest service provides to the smallest and regional ones. These are the services providers that provide your mobile and fixed line services or use one of the fastest mobile and fiber-optic Internet sites at home, in the office, or on the go. Lithuanian mobile and fixed line operators offer various services for both private and business customers. 

Using „Topup.lt“ partal you will find information about the „Bitė“, „Eurocom“, „Mezon“, „Tele2“, „Teledema“ ar „Telia“ and pre-paid services -„Ežys“, „Labas“, „Pildyk“ ir „Telia Ekstra“ cell phone and internet offer.