Pereiti prie puslapio antraštės Pereiti prie pagrindinio turinio Pereiti prie puslapio poraštės
Paslaugų teikėjo Pildyk logo

Pildyk - išankstinio mokėjimo elektroninių ryšių paslaugų, kurios apima judriojo telefono ryšio balso, duomenų perdavimo ir kitas paslaugas. Pildyk savo paslaugų tiekimui naudojai įmonės “Tele2” tinklą. Vartotojai gali naudoti patikimą 4G ryšį maždaug 99% Lietuvos teritorijos.

Dažnai užduodami klausimai

Raskite atsakymus į dažniausiai iškylančius klausimus apie paslaugos teikėjus ir teikiamas paslaugas Topup.lt dažniausiai užduodamų klausimų skyriuje. Mūsu tikslas yra atsakyti į klausimus išsamiai ir aiškiai. Mes taip pasidalinsime nuorodomis į kitus internetinius puslapius (kur galima) kur būtų galima rasti daugiau informacijos.

Norėdami gauti papildomą informaciją bei konsultaciją rūpimais klausimais skambinkite į Pildyk klientų informavimo skyrių telefonu 1577 (0,10 €/skamb.). Kitų operatorių klientams: +370 684 00077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

Daugiau informacijos

Jeigu tavo telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. Pildyk tau juos atsiųs nemokamai: siųsk INTERNETAS numeriu 1504. Gautą specialią SMS išsaugok savo telefone.

Išsaugojus SMS žinute gautus parametrus ar suvedus juos rankiniu būdu, telefoną svarbu išjungti, įjungti ir tuomet jungtis prie interneto.

MMS nustatymai:

  • APN (kreipties taškas): TELE2 MMS
  • Portas: 9201 arba 8080
  • IP adresas: 193.12.40.29
  • Serveris: http://mmsc.tele2.lt

Daugiau informacijos

Jeigu tavo telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. Pildyk tau juos atsiųs nemokamai: siųsk INTERNETAS numeriu 1504. Gautą specialią SMS išsaugok savo telefone.

Išsaugojus SMS žinute gautus parametrus ar suvedus juos rankiniu būdu, telefoną svarbu išjungti, įjungti ir tuomet jungtis prie interneto.

Kad internetas veiktų, telefone turi būti įjungtas mobiliųjų duomenų perdavimas ir užsakytas interneto duomenų paketas

Taip pat gali nustatyti telefoną pats: surask telefone interneto nustatymus ir įvesk šią informaciją:

  • APN (kreipties taškas): TELE2 internetas
  • Tarpinis serveris (Proxy): (palikti tuščią)
  • Vartotojo vardas: (palikti tuščią)
  • Slaptažodis: (palikti tuščią) 
  • IP adresas: Jei turi PILDYK arba abonentinę kortelę – internet.tele2.lt (Jei naudoji interneto kortelę – mobileinternet.tele2.lt)

Atkreipk dėmesį, kad meniu funkcijų pavadinimai priklauso nuo telefono modelio, todėl gali skirtis nuo aukščiau nurodytų.

Jeigu nepavyksta užsisakyti - kreipkitės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

Daugiau informacijos

Jeigu tavo telefone neveikia internetas pirmiausia reikia patikrinti:

  • ar yra užsakytas duomenų paketas
  • ar yra pakankamas duomenų likutis
  • ar įjungtas mobilus ryšys
  • mobiliųjų telefonų programinė įranga kartais užstringa. Išjunk ir vėl įjunk telefoną.
  • gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. Pildyk tau juos atsiųs nemokamai: siųsk INTERNETAS numeriu 1504. Gautą specialią SMS išsaugok savo telefone. Išsaugojus SMS žinute gautus parametrus ar suvedus juos rankiniu būdu, telefoną svarbu išjungti, įjungti ir tuomet jungtis prie interneto.

Jeigu nepavyksta užsisakyti - kreipkitės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

Daugiau informacijos

Po papildymo sąskaitoje pinigai aktyvinasi per 10–15 min.

Jei pildai papildymo kortele ar kodu. Telefono ekrane surink *110*, saugos kodą, # ir spausk skambučio mygtuką. Informaciją apie papildymą matysi telefono ekrane.

Jei pildai internetu. Jei pildai sąskaitą per PILDYK svetainės puslapį ir sąskaitoje pinigų dar nėra, pirmiausia patikrink, ar pinigai buvo išskaityti iš sąskaitos. Jei pinigai išskaityti, bet sąskaita nepasipildo per 20 minučių, kreipkis į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

Sąskaitos likutis

Sąskaitos likutį galima patikrinti telefono ekrane surinkus  *245# ir paspaudus skambinimo mygtuką (kaina – 0,04 €).

Daugiau informacijos

Plano aktyvinimas gali užtrukti iki 10 minučių, tad luktelk ir vėliau patikrink plano užsakymo statusą SMS žinute (išsiuntęs SMS su raktiniu žodžiu STATUS numeriu 1556 (SMS kaina 0,10  €)) arba savitarnos svetainėje pildyk.lt.

Svarbu ­– bet kurį planą gali užsisakyti tik vieną kartą per valandą. Užsisakęs planą (pvz., 199MIN), tuo pačiu metu negali turėti užsisakęs kito plano (pvz., 199MIN+4GB). Tačiau tai negalioja interneto planams, kuriuos bet kada gali užsisakyti papildomai.

Jeigu nepavyksta užsisakyti - kreipkitės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą 1577 (0,10 € skambutis) arba +37068400077 (skambučio kaina pagal mokėjimo planų tarifus).

Daugiau informacijos

Paslaugų teikėjai

Mobilaus ir fiksuoto ryšio paslaugas siūlantys paslaugų teikėjai suteikia galimybę skambinti ir priimti skambučius, siųsti teksto pranešimus ar naudotis vienu greičiausiu mobiliojo ryšio ir šviesolaidinio internetu namie, biure ar keliaudami. Lietuvos mobilaus ir fiksuoto ryšio operatoriai siūlo įvairias paslaugas skirtas tiek privatiems tiek verslo klientams. Topup.lt padės jums pasirinkti greitai, patogiai ir be rūpesčių geriausią pasiūlymą iš didžiausio paslaugų teikėjų ir jų teikiamų paslaugų sąrašo. Visi paslaugų teikėjai.

UAB Magnetukas jau daugiau nei 15 metų vykdo veiklą Kaune bei Kauno rajone, o pastaraisiais metais ir visoje Lietuvoje: esame interneto, išmaniosios televizijos, mobilaus ryšio paslaugų teikėjas.