Pereiti prie puslapio antraštės Pereiti prie pagrindinio turinio Pereiti prie puslapio poraštės
Paslaugų teikėjo Bitė logo

„BITĖ Lietuva“ yra telekomunikacijų įmonė, teikianti kokybiškas ryšio, mobiliojo interneto ir klientų aptarnavimo paslaugas Lietuvoje privatiems ir verslo klientams. Klientai gali rinktis iš įvairių paslaugų - skambučių planų, mobiliojo interneto ir gali įsigyti naujausius mobiliuosius telefonus bei kitą įrangą. BITĖS vartotojai gali naudoti patikimą 4G ryšį maždaug 99% Lietuvos teritorijos.

Dažnai užduodami klausimai

Raskite atsakymus į dažniausiai iškylančius klausimus apie paslaugos teikėjus ir teikiamas paslaugas Topup.lt dažniausiai užduodamų klausimų skyriuje. Mūsu tikslas yra atsakyti į klausimus išsamiai ir aiškiai. Mes taip pasidalinsime nuorodomis į kitus internetinius puslapius (kur galima) kur būtų galima rasti daugiau informacijos.

Norėdami gauti papildomą informaciją bei konsultaciją rūpimais klausimais skambinkite į Bitės klientų informavimo skyrių telefonu 1501. Skambinant iš kitų operatorių ar užsienio: +370 699 23 230.

Daugiau informacijos

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galite rasti oficialiame Bitė pagalba puslapyje.

Daugiau informacijos

MMS – tai pranešimas, kuriuo galima siųsti tekstą, spalvotus paveiksliukus, nuotraukas ir netgi melodijas. MMS žinutė kainuoja 0,2665 €/MMS. Norėdami siųsti ir gauti vaizdo žinutes, turite telefone turėti reikiamus MMS parametrus. Jei nepavyksta išsiųsti MMS žinutės ir jei gavus MMS žinutę Jūsų telefonas jos neatidaro Jūsų telefonui reikalingi nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę nemokamą SMS žinutę numeriu "1500" su raktažodžiu "START". Prireikus pagalbos skambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.

MMS nustatymų parametrai

  • Pavadinimas -    BITE MMS
  • APN    - mms
  • MMSC - http://mmsc/
  • MMS tarpinis serveris -    192.168.150.2
  • MMS prievadas    - 8080
  • Vartotojo vardas [email protected]
  • Slaptažodis    - mms

MMS nustatymų parametrai iPhone telefonams

  • Pavadinimas    - BITE MMS
  • Username:    - [email protected]
  • Password:    - mms
  • MMSC - http://mmsc/
  • MMS proxy - 192.168.150.002:9201
  • MMS Max Message Size - 300000
  • MMS UA Prof URL -(palikite tuščią)

Daugiau informacijos

Mobilus internetas telefone ar planšetėje gali neveikti dėl įvairiausių priežasčių – problemos su telefono aparatu, nėra ryšio, išjungtas mobilusis ryšys, neapmokėta sąskaita ar pasibaigęs duomenų limitas. Jeigu neveikia pirmiausia patikrinkite:

Ar įjungti mobilieji duomenys

Norint naudotis mobiliais duomenimis pirmiausia reikia įsitinkinti ar aktyvuota mobilaus interneto funkcija. Savo telefono nustatymuose, skambučių valdymo menu, patikrinti ar įjungtas mobilus internetas – jeigu ne tai įjunkite. Telefonas per kelias minutes ar greičiau prisijungs prie ryšio tinklo ir paslaugos veiks be problemų.

Telefono greitasis valdymo menu

Ar SIM kortelė registruojasi prie tinklo

Patikrinkite ar jūsų telefonas yra prisijungęs prie tinklo. Tai galite pamatyti savo telefono ekrane pažiūrėję į tinklo signalo stiprumo ikoną. Jeigu matote nors vieną ryšio padalą – jūsų telefonas yra prisijungęs prie tinklo, kitu atveju perkraukite telefono aparatą.

Ar įjungtas skrydžio rėžimas

Įjungtas telefono skrydžio rėžimas atjungia telefono nuo tinklo, išjungia mobilaus ir bevielio interneto ryšį, bei atjungia kitas mobilaus ryšio paslaugas. Savo telefono nustatymuose, skambučių valdymo menu, patikrinti ar įjungtas skrydžio rėžimas – jeigu taip tai išjunkite. Telefonas per kelias minutes ar greičiau prisijungs prie ryšio tinklo ir paslaugos veiks be problemų.

Susisiekite su savo paslaugų teikėju jeigu nepavykta įjungti mobilaus ryšio .

Daugiau informacijos

Jūs galite bandyti tris kartus įvesti SIM PIN kodą. Jeigu įvesite klaidingą kodą – jums reikės įvesti PUK kodą. PUK kodas – tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Kodą galite rasti:

  • ant SIM kortelės pagrindo (jeigu turite)
  • prisijungę prie savitarnos svetainės Mano BITĖ savitarnoje pasirinkite „Planas“- > „Blokavimai“.

Daugiau informacijos

Numerio perkėlimo paslauga - tai galimybė abonentui dabartinį operatorių pakeisti į mobiliojo ryšio operatorių „Bitė", nekeičiant savo abonentinio telefono numerio. Pasinaudoti mobiliojo ryšio perkėlimo paslauga, nekeičiant savo telefono numerio, gali visi Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio operatorių abonentai ir išankstinių mokėjimo už paslaugas planų vartotojai (užregistravę telefono numerius esamo operatoriaus duomenų bazėje).

Telefono numerį perkelti galite užpildę numerio perkėlimo prašymą BITĖS salonuose. Numerio savininkas turi pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo teises).

Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama ir perkeliamas iš vieno tinklo į kitą įvyksta per 1 darbo dieną (išskyrus 1, 2 ir paskutinę mėnesio dienas, savaitgalius ir šventines dienas).

Daugiau informacijos

Paslaugų teikėjai

Mobilaus ir fiksuoto ryšio paslaugas siūlantys paslaugų teikėjai suteikia galimybę skambinti ir priimti skambučius, siųsti teksto pranešimus ar naudotis vienu greičiausiu mobiliojo ryšio ir šviesolaidinio internetu namie, biure ar keliaudami. Lietuvos mobilaus ir fiksuoto ryšio operatoriai siūlo įvairias paslaugas skirtas tiek privatiems tiek verslo klientams. Topup.lt padės jums pasirinkti greitai, patogiai ir be rūpesčių geriausią pasiūlymą iš didžiausio paslaugų teikėjų ir jų teikiamų paslaugų sąrašo. Visi paslaugų teikėjai.

„Bitė Lietuva“ yra telekomunikacijų įmonė, teikianti kokybiškas ryšio, mobiliojo interneto ir klientų aptarnavimo paslaugas Lietuvoje privatiems ir verslo klientams. Klientai gali rinktis iš įvairių paslaugų - skambučių planų, mobiliojo interneto ir gali įsigyti naujausius mobiliuosius telefonus bei kitą įrangą. Bitės vartotojai gali naudoti patikimą 4G ryšį maždaug 99% Lietuvos teritorijos.